Aquest mes de març els alumens de 3r d'ESO han participat al picalletres. Aquí en teniu un petit recull d'imatges:
Pàgines d'interès
Blog dels alumnes i professors de 1r, 2n i 3r d'ESO
dilluns, 23 de març del 2015
dimarts, 3 de març del 2015
Fase territorial del The Fonix
Once more, students from 5th grade primary until 2nd batxillerat have participated in the FONIX, the English competition for Catalan schools. This competition is organised by the International house, the Fundesplai and Generalitat de Catalunya. This year, it's the 8th edition and after having participated in a first test in the school, we can give you the names of the winners:
Roger Cortada, Laura Baltasar, Mihaela Buturuga, Marc Arbonés, Carme Peirau, Emma Cosculluela, Éric Guerrero and Alba Súria.
We congratulate them and also the rest of our students that participated in the initial stage. Moreover, today, 28th February, they have participated in the second test, the regional stage, we hope to find lots of winners among our candidates for the final stage that will be held in Barcelona next month.
Thanks a lot to everybody for having participated and good luck!
Roger Cortada, Laura Baltasar, Mihaela Buturuga, Marc Arbonés, Carme Peirau, Emma Cosculluela, Éric Guerrero and Alba Súria.
We congratulate them and also the rest of our students that participated in the initial stage. Moreover, today, 28th February, they have participated in the second test, the regional stage, we hope to find lots of winners among our candidates for the final stage that will be held in Barcelona next month.
Thanks a lot to everybody for having participated and good luck!
Un any més els alumnes de la nostra escola, des de 5é de primària fins a 2n de batxillerat, han participat al concurs interescolar del FONIX organitzat per la Generalitat de Catalunya, la International house i Fundesplai. Aquest any és la vuitena edició d'aquest concurs i després de realitzar un primer examen a la nostra escola, els guanyadors van ser el Roger Cortada, la Laura Baltasar, la Mihaela Buturuga, el Marc Arbonés, la Carme Peirau, l'Emma Cosculluela, l'Éric Guerrero i l'Alba Súria.
Els donem l'enhorabona i també a la resta de participants de la nostra escola que ho van fer molt bé.
Avui dissabte, 28 han participat a la fase provincial, esperem tenir, un any més, representants finalistes per a la propera fase.
Gràcies per haver-hi participat i molta sort!!
dimarts, 24 de febrer del 2015
Premi Josep Pernau, periodistes de Maristes
Els nostres alumnes Àlex Peralta
Bernaus (de 1r ESO-C) i Meritxell Solé Comajuncosa (de 2n ESO A) han
resultat guanyadors amb el Primer premi i Primer accéssit del CONCURS
PERIODÍSTIC JOSEP PERNAU, en la categoria d'alumnes de 1r i 2n d'ESO.
Es
tracta d'un concurs periodístic adreçat a tot l’alumnat de Lleida que
cursa ESO, batxillerat o cicles formatius, que aquest curs ha rebut més
de 300 treballs.
L’objectiu
d'aquest no és cap altre que animar als alumnes a escriure les seves
opinions sobre temes més diversos d’interès públic i així ajudar-los a
què esdevinguin millors escriptors i alhora afavorir la seva
participació com a ciutadans.
El passat dimarts 17 de febrer van
rebre els premis al saló de plens de la Paeria de Lleida, al costat
d'alguns companys, professors i dels seus familiars.
Aquests
treballs han estat enregistrats per Radio Pardinyes i també Radio Cope
Lleida els ha convidat a una tertulia radiofònica, junt amb els altres
dos guanyadors de cada categoria.
MOLTES FELICITATS!
MOLTES FELICITATS!
BIOGRAFIA DE JOSEP PERNAU
Neix a Lleida el 26 de desembre de1930. El 1941 ingressa als Maristes de Lleida on cursa el batxillerat i el 1945 estudia Magisteri a la Normal de Lleida. Després de dos anys exercint de mestre per pobles del Pirineu, el 1952 decideix traslladar-se a Barcelona per estudiar periodisme.
Enguany han entrat en la fase de concurs un total de 297 treballs:
- 113 de 1r cicle d’ESO (la categoria en la què hem quedat guanyadors)
- 87 de 2n cicle d’ESO
- 97 de Batxillerat i CF
dimecres, 18 de febrer del 2015
Hunger in the World
Hola famílies,
un cop més els alumnes de tercer d'ESO d'anglès han treballat en un projecte i aquest cop amb rerefons social: HUNGER IN THE WORLD. Hem estat analitzant les causes de la fam al món: les conseqüències de l'acaparament de terres, el canvi climàtic o la producció de biodiesels i la seva influència a nivell múndial i local.
El producte final han estat uns vídeos que s'han presentat al concurs de clipmetratges que organitza MANS UNIDES.
És per això que us convidem a mirar-los i votar-los! Aquí us deixem el link on trobareu tots els treballs que hem presentat el Col·legi Maristes Montserrat,
Alguns dels títols són:
Us convidem a fer-ne difusió,
Departament de llengües estrangeres
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)