Blog dels alumnes i professors de 1r, 2n i 3r d'ESO

dimecres, 18 d’abril del 2018

Els de 2n estem visitant el Pais Basc!


El dimarts, el primer que vam fer va ser conèixer Vitòria!

  

Aquest dimecres hem visitat el museu Guggenheim, la platja de San Juan de Gaztelugatxe i l'estadi de San Mamés

  

  

  

  

En aquest dijous ens ho hem passat molt bé en l'Oceanògraf de San Sebastià!



  






Els de 1r estem a Olot coneixent la Garrotxa! Quanta natura!




Aquest dimarts, els alumnes de 1r d’ESO van arribar a Girona per visitar la catedral, els banys àrabs i els museus d’història i dels jueus. A la tarda van passejar per Besalú i finalment vam arribar a la casa “La Cadamont”.



    

   




El dimecres, hem visitat dos volcans, el Croscat i el Santa Margarida per acabar fent una passejada per la fageda d’en Jordà.


                    

  

 


Aquest dijous ens ho hem passat molt bé practicant tallers a la Casa de colònies La Cademont: capoeira, fabricació d'ungüents naturals, escalda, identificació d'aus i aegagròpiles, tir amb arc, ...

  

  

  




Finalment, aquest divendres hem seguit la ruta de tres colades basàltiques. Hem arribat fins Sant Joan les Fonts.

  

  

  


dimarts, 17 d’abril del 2018

1r d'ESO visitem l'exposició 200 i +



Alumnes de 1r d'ESO hem visitat l'exposició del Bicentenari 200 i +. 
Ha estat una bona excusa per conèixer una mica més de la nostra història.

    





dimecres, 11 d’abril del 2018

Participem al IX Festival de clipmetratges de Mans Unides

Aquest any en la IX edició del Festival de Clipmetratges que organitza Mans Unides, Maristes Montserrat ha obtingut un equip guanyador.

L’equip de 3r d’ESO format per Alba Moreno, Catalina López, Lluïsa Fernández i Paula Cabello han resultat guanyadores en la categoria de 3r d’ESO amb el seu videoclip options. 

El vídeo, així com tot el treball realitzat pels alumnes de 3r d’ESO en aquest projecte de llengua anglesa, és per sensibilitzar la societat sobre aspectes com el malbaratament del aliments, les desigualtats alimentàries, la sobre producció i explotació ramaderes i un llarg etcètera. 

Van recollir el guardó en la gal·la que es va realitzar el passat 4 d’abril al CaixaFòrum de Barcelona. Enhorabona a tots els participants i en especial a l’equip guanyador!!