Els alumnes de 3r d'eso hem anat a veure l'obra de teatre Max a escena, en la q ens proposen pensar en diferents situacions en que ens podem trobar els joves quan sortim de festa o quan anem amb els amics.
Pàgines d'interès
Blog dels alumnes i professors de 1r, 2n i 3r d'ESO
divendres, 23 de febrer del 2018
Vols conèixer una mica més l'alemany?
El passat divendres els alumnes de 6è van fer una activitat per conèixer la llengua i la cultura alemanya a través de cançons populars i un ball que és molt conegut entre els joves alemanys. Ens ho vam passar d allò més bé!!!
Durant la Eso tindran la opció d aprofundir en el coneixement d aquesta llengua important a Europa.
Wir lieben Deutsch!!! 🇧🇪
Wir lieben Deutsch!!! 🇧🇪
Etiquetes de comentaris:
alemany
dimecres, 15 de novembre del 2017
Activitats del Dia de la Ciència
Avui, 15 de novembre, és Sant Albert; patró dels científics.
A la nostra escola l'hem celebrat amb unes quantes activitats.
La primera, una pregària conjunta que la podeu visualitzar en el següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=E2OY6ilaIRs
Tot seguit, un grup de 6 noies (Irene Aventin, Stefania Chiorean, Laia Fo, Alba González, Mariona Torres i Maria Trepat) han anat als cursos de 1r, 2n de primària i P5 a explicar contes científics:
- La goteta: que ens explica el cicle de l'aigua
- El gat de Galileu: que explica la teoria científica de l'heliocentrisme
- Com començà el món: explica el BigBang
- Els peixos, respiren: com respiren els peixos dins de l'aigua.
Després, a les 11, el mateix grup de científics, han anat a fer experiments a 1r d'ESO:
- Reacció àcid-base (vinagre i bicarbonat).
- Cercle òptic de Charles Benham (vídeo)
Finalment, a les 13h hem gaudit d'una conferència del nostre exalumne Jaume Gasia i Mercè (doctoran en UDL, USouth Australia i Dalhousie Canada) com a cloenda del dia internacional de la ciència.
Etiquetes de comentaris:
Ciències
Exposicions científiques
Aquest dimarts, 14 de novembre del 2017, hem instal·lat dues exposicions que ens ha cedit el Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya.
La primera la podeu veure a l'entrada de l'escola. S'anomena "Dóna la volta. Del residu al recurs". Ens ensenya de forma molt didàctica el recorregut de tots els residus.
La segona està instal·lada a la passarel·la d'infantil. S'anomena "ORGÀNICA". Serveix per a la conscienciació sobre els beneficis de la recollida selectiva per tal de fomentar la separació de la fracció orgànica. L'exposició consta de vuit lletres gegants que formen la paraula ORGÀNICA. A través d'aquestes lletres podrem conèixer el procés de transformació de la fracció orgànica fins a obtenir-ne compost, així com els beneficis que comporta per a la salut i el medi ambient.
Per més informació:
Etiquetes de comentaris:
Ciències
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




















