Blog dels alumnes i professors de 1r, 2n i 3r d'ESO

dimarts, 19 d’abril del 2016

Toulouse

La setmana passada, des del dimecres 13 d'abril fins el divendres 15, alumnes de 1r i 2n d'ESO van anar a Toulouse (França) de sortida cultural.

Només iniciar el viatge de bon matí tot feia preveure que seria una magnífica experiencia. A l'autobús no vam parar de xerrar i planejar com aprofitaríem el temps al màxim.

A les 13h vam arribar a "La Cité de l'Espace". Un increïble museu sobre les principals missions espacials que ha portat a terme la ESA (European Space Agency), de debò, et quedes bocabadat quan veus les dimensions dels coets i és colosal la tecnologia i ciència que hi ha darrera de tot plegat.

Després vam anar cap a l'hotel (vam arribar a les 18h) i fins a l'hora de sopar vam passejar tranquil·lament per la ciutat de Toulouse.

L'endemà de bon matí tots estàvem desperts i amb ganes de molt més. Vam visitar el centre històric amb una guia seguint la visita "Les trésors du Patrimoine".  A la tarda vam passejar per diferents llocs de l'altra part de la ciutat: "La maison des violettes", "Le Capitole"...

El divendres vam acabar de visitar la ciutat: el camp de fútbol i l'illa de Ramier.